04-621 Warszawa
ul. Michała Kajki 80/82
Szkoła Podstawowa nr 218 im. Michała Kajki w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.sp218.pl.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Zapewnienie dostępności elementów wymienionych powyżej oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako nadmierne obciążenie opisane w ustawie o dostępności cyfrowej. Pracujemy nad stopniowym usuwaniem barier.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejścia do głównych elementów strony za pomocą przycisku „TAB”.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Ewa Skiba - mejlowo sp218@eduwarszawa.pl lub telefonicznie 228120393.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do naszej placówki:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów 1;
1.Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach:
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne: 0;
b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne: 1;
c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych: 0;
2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych):
a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń: 0;
b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń: 1;
c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach:
Rozwiązania architektoniczne brak;
Środki techniczne brak;
Zainstalowane urządzenia brak;
3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach:
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy: 0;
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy: 0;
c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy: 0;
4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego:
a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego: 1;
b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego: 0;
5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków:
a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia:
Procedury ewakuacji lub ratowania
Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku: 0;
c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku: 1;
d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku: 0;
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: Procedury oraz oznaczenia ewakuacji znajdują się na każdej kondygnacji w głównej i nowej części budynku. Pracownicy i uczniowie są przeszkoleni w zakresie procedur ewakuacji, co najmniej raz w roku przechodzą proces próbnej ewakuacji z budynku. Wszyscy pracownicy są przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zajęcia dotyczące udzielania pierwszej pomocy prowadzone są też dla uczniów systematycznie we wszystkich klasach I-VIII.
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
a. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?
a. Nie
3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
a. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)
4. Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od drugiego stycznia dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku, podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie artykułu szóstego, punkt trzeci, litera D, UZD)
a. Nie
Szkoła to miejsce, w którym się uczymy
04-621 Warszawa
ul. Michała Kajki 80/82