Opcje widoku
Deklaracja Dostępności
Reset

wycieczka klasy 7c

O 6:45 mieliśmy zbiórkę pod szkołą i wyjechaliśmy o 7:00 w trasę. Mieliśmy postój na stacji benzynowej. Około 14:00 dojechaliśmy do Bukowiny Tatrzańskiej i zakwaterowaliśmy się w  pensjonacie ,,u Andrzeja''. O 15:00 zjedliśmy obiad, był bardzo smaczny. Potem poszliśmy na spacer, na łąkę i widzieliśmy piękny widok gór. Następnie zaszliśmy do sklepu. Resztę wieczoru mieliśmy czas wolny i w międzyczasie kolację.

Wstaliśmy o 7:30 i mieliśmy śniadanie o 8:30. Potem pojechaliśmy w góry nad Czarny Staw Gąsienicowy, ale po drodze rozpętała się ulewa i musieliśmy zawrócić. W ośrodku zjedliśmy bardzo pyszny obiad i pojechaliśmy na Termy Chochołowskie. Było tam fajnie i  bardzo kreatywnie spędziliśmy czas. Wieczorem wspólnie graliśmy w mafię i zjedliśmy kolację. Cisza nocna była od 22:00.
Trzeciego dnia po śniadaniu znów mieliśmy jechać w góry, ale z powodu brzydkiej pogody zmieniliśmy plany i pojechaliśmy na Gubałówkę, a potem na Krupówki. Wielu z nas wydało tam dużo pieniędzy i mieliśmy sporo czasu wolnego. Resztę dnia spędziliśmy na grach zespołowych, pasowaniu Pana Linowskiego i Pana Szczepańskiego, zjedliśmy posiłki, był kahoot,. Jak zwykle cisza nocna o godzinie 22:00.

Ostatniego dnia z samego rana wyjechaliśmy w podróż powrotną i w połowie drogi zatrzymaliśmy się w Krakowie. Po opowieściach Pana Linowskiego mogliśmy udać się samodzielnie by zwiedzić Wawel, a zwłaszcza dziedziniec. Byliśmy pod szkołą o 21:30

Karolina Sz.

Uczennica z klasy 7c

Data dodania: 2022-05-23 21:38:04
Data edycji: 2022-06-06 11:59:17
Ilość wyświetleń: 549

Szkoła to miejsce, w którym się uczymy